1/31/2014

Yedi Yirmi Altı

Tüm gece oturup düşünmeyi düşünmek
Beni neyin yorduğunu bulabilirsem çıplak elle boğacağım
Ve insanlara baktığımda neyi göremediğimi görebilirsem kör.
Bir ıslaklığın ortasında kupkuruyum
Bir telaşenin ortasında sakinceyim
Bir beyazın ortasında simsiyahım,
Bir imdat çağrısının çaresiz ünlemindeyim aksam üstleri 
Bir kağıttan gemiye takıp kancamı okyanusa salıyorum benliğimi
Ben'in anlamı nedir, Ben katı mıdır sıvı mıdır gaz mıdır, Ben kaç kişidir bilmeden üstelik,
Sıcak sevmeyen güneş
Karanlıktan korkan gece
Renk körü bir gökkuşağıyım,
Zamanın kıstırdığı bir kuytudan yazıyorum
Zihnim bir saniye sonrasını yakalamayı istemekle meşgul
Bir kaç dağınıklık var bileğimde, toparlayıp geliyorum.

Rate this posting:
{[['']]}

2 yorum:

Persephone dedi ki...

İnsanın kendi içinde kayboluşu,bir Ben'i arayışı...Zamansız zamanlarda kayboluş...Kalemine sağlık....

Nil. dedi ki...

Persephone.. Teşekkür ederim ki.