2/08/2013

Yol

Lacivert bir yolun sağ şeridinde, siyah paltolu bir kadın belirdi.
Bir el ateş etti,
Kimse ölmedi.
          ...
Sen siyah görünüyordun
Kendi kuyularına düşüp, kendi yalanlarına inanıyordun
Senin huyundu yeşile mor demek
Ve ölümün yasaklandığı ütopyalar edinmek
Sonsuzluğun, sonsuzluğuma değmiyordu
Kesişmiyordu yalnızlıklarımız
Adrese teslim vaveylaların vardı
Yalanlarla bir duvar ördün aramıza
Hatırlamamak için unuttun bana yazdığın ilk dizeyi
Korktuğun için düştün, sustuğun için bu kadar şiddetli duyuldu topuk sesleri
Islak kaldı ellerin, ayakların, avuç içlerin
Ben hepsini gördüm.
Bir çığ, önüne katacaktı seni
Ben kıyamamanın beşiğini salladım
Ve olanca gücümle yırttım tüm kanlı çarşafları
Bir yol yürüdüm, lacivert bir yol.
Bir el ateş ettim,
Kimse ölmedi.

Rate this posting:
{[['']]}

Hiç yorum yok: