11/30/2016

on beş otuz üç

kendimize faydasızız. başkasına edeceğimiz ne çok nasihat var aslında. aynı cümleleri evir çevir birbirimize satarız mutsuzken. kendimize hiç teselli biriktirmeyiz. değişim. değişmeye düşmandır. biliriz. bazen anlarız. geçiştiririz. zorundayız sanki bazı sevmelere. "unutmayı denemek"e maruz kalırız. bir YOL olsa. çıkarız. valiz istemeyiz bazı yollara. sürükleniriz. hayat nereye eser hesaplarız çok çok. hesaplar hesaplayanın uzağındadır. erişemeyiz. sürükleniriz. yine.
herkese bir gülümseme borçluyuz sanki. gülümseriz. BEN BUGÜN MUTSUZLUKTAN ÖLÜYORUM. diyemeyiz. dersek borçlu kalırız. borçları sevmeyiz.
gülümseriz. belli belirsiz. anlaşılmayız. anlaşılmadan ölmeye mecburuz. hayatta ne kadar az 'iyi ki'miz varsa bir o kadar çok 'keşke' deriz. keşke gitmeseydim, keşke söylemeseydim, keşke sevmeseydim, keşke hiç sevinmeseydim. sevinmeler biriktirmek zaten üzer ya aslında. keşke 'iyi ki' demeseydim. iyi ki'ler bile keşkeye dönüşürüverir bazen. kendi elinle kendi anılarımızı boğarız bir kaşık suda. teker teker. uzun uzun. bir saniyenin yaşamdan silinişi için yıllarımızı veririz. kendi kulağımıza eğilip "şş geçecek" diyemeyiz. çünkü geçmeyecek, biliriz. 



Rate this posting:
{[['']]}

Hiç yorum yok: